zondag 22 januari 2012

Een stijging met 0,7% voor de Alfa en 1,25% voor de Mature portefeuille. Weer een positieve week. Het waren wel pas de laatste 2 dagen die er een beetje vuur in brachten. Het was de hoop op beterschap die de beurs deed stijgen en niet de betersschap zelf. Daardoor zit ik met een dubbel gevoel. Ik hoop dat die beterschap zich eens laat zien en niet enkel voelen door een lichte stijging. Alhoewel licht? KBC gaat er 2 dagen op een rij met meer dan 7% op vooruit.




KBC zit wel niet in onze portefeuille, maar Ageas wel en alhoewel Ageas geen echte financial meer is, ging het mee omhoog met de echte financials. De andere sterren in onze portefeuille waren deze week Bekaert (opnieuw) en GBL. Ook CM ging er met zo'n 5% op vooruit. Het voldeed aan de verwachtingen van de analisten en blijkbaar verrastte hen dat toch wel een beetje.

http://www.cmb.be/pdf/CMBresultaten2011Q4.pdf

Ik kan blijkbaar niet al te goed linken plakken, dus jullie zullen zelf enkele keren meer moeten klikken om naar de 4de kwartaalresultaten van CMB te kunnen lezen. Alhoewel het mij blijkbaar wel op de een of andere reden is gelukt (zag ik na het publiceren van dit bericht).

Bedankt voor het lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten