zondag 5 februari 2012

Update: Alfa en Mature portefeuille van vorige week

Blijkbaar is er vorige week iets verkeerd gelopen met mijn post, want had hier mooi alles neergepend en gepost. Het stond er mooi op en vandaag kom ik kijken en mijn laatste post is van 22 januari! Nu ja, we laten het niet aan ons hart komen.



Vorige week was het overigens een goeie week voor onze portefeuilles. De Alfa portefeuille ging er met 2,2% op vooruit en de Mature met 1,85%. De Sterren in die week waren Ageas. Door de bekendmaking vna de verkoop van cashes aan PNB Paribas: http://www.ageas.com/nl/Pages/PressDetail.aspx?pressId=19061. Dit maakt het aandeel Ageas iets transparanter om te waarderen. Alhoewel er niets aan waarde is veranderd van Ageas (nog steeds zo'n slordige € 3,75 per aandeel waard intrinsiek), zijn beleggers nu wel bereid er wat geld in te investeren. Goed voor ons dus ;-).

De andere mooie stijger was Tessenderlo. Waarom is mij niet erg duidelijk dus ik denk er sterk over om dit aandeel van de Mature portefeuille te verkopen. Maar daar in de volgende post meer over (en die volgt deze avond nog).
Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten