zondag 2 maart 2014

Update: Alfa en Mature portefeuille

De Alfa en Mature portefeuille gingen er weer mooi op vooruit met respectievelijk 2,25% en 1,5%. Blijkbaar hebben er heel wat beleggers hun heil gevonden in Ageas, want het steeg met ongeveer 5% nadat Ageas bekend maakte dat ze ongeveer 88.000 aandelen hebben bijgekocht. Het totaal zit nu op 3,3 miljoen aandelen en dit voor een bedrag van € 102,2 miljoen. Er zijn er die beginnen hopen op vernietiging van die aandelen, denk ik.



Ondertussen is het ook duidelijk geworden dat onze orders voor Sofina en Befimmo (dankzij de bevestiging van hun dividend, waarvan ik overtuigd was) niet direct zullen uitgevoerd worden. Dus dankzij de 'slechte cijfers' van Mobistar, gaan we die toer op. Mobistar: aankooporder met limiet van € 12,10. De aankooporders voor GIMV (Alfa) en Brederode blijven geldig.
Een hele tijd terug had ik een verkooporder voor Total gegeven op € 47. Ik was dit uit het oog verloren en had het niet vernieuwd, want door hun dividend was het verkooporder vervallen. Hierdoor hoop ik dat het verkooporder dat ik dit weekend terug geef op € 47 morgen alsnog wordt uitgevoerd (of in de loop van de komende week). Indien het de komende dagen boven de € 47 eindigt, zal ik het toch verkopen aan eindkoers van afgelopen vrijdag. Ik had dat order direct terug moeten vernieuwen na hun dividend, waarvoor mijn excuses.

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten