zondag 10 juli 2011

Update: Alfa en Mature portefeuille

Na een paar keer proberen ben ik hier, met afbeeldingen en al, met het overzicht van beide portefeuilles. De portefeuilles deden het net als de beurzen enorm slecht. -1,7% voor de Alfa portefeuille en -1,3% voor de Mature portefeuille.


NBB is weer niet goed bezig, dus ik hou dit in de gaten. Belgacom blijft maar lichtjes dalen, tegen een koers van € 23,50 staat het enorm koopbaar, maar we mogen het gewicht in onze portefeuille niet te hoog laten oplopen in Belgacom. Voorlopig zitten we hier nog goed, maar als het naar de € 22 zou gaan, dan ben ik eigenlijk verplicht om het bij te kopen.



Verder gaat mijn aandacht naar Bekaert. Het begint de interessante koersen te bereiken. Tegen zo'n € 50,5 is dit aandeel zeker koopbaar, maar gezien het sentiment, kan het zeker nog lager gaan. Ik kom hier bij een koers van 50,5 zeker op terug (dus voorlopig nog geen kooporder). IBA valt mij eigenlijk serieus tegen. Het blijft maar tanen en tijdens dit tanen, verder dalen. Moest het nu nog eens blijven hangen, dan zou ik er mee kunnen leven, maar het wordt een beetje erg.Week na week gaat er ongeveer 12-14 cent per week aan af. Nu ja, we zijn geduldig en de lange termijn is nog erg ver verwijderd van deze dag ;-).


Bedankt voor het lezen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten