zondag 24 juli 2011

Update: Alfa en Mature portefeuille

Positief nieuws, toch redelijk positief nieuws, en hopla, de beurs schiet de hoogte in. Het verlies van vorige week is goed gemaakt. De Mature deed er € 734 bij en de Alfa € 342. Was het dan allemaal rozegeur en maneschijn? Nee bijlange niet.



Waarom? Wel, omdat NBB er toch is in geslaagd om onder de verkooplimiet te komen. Het verloor op 1 dag enorm veel en kwam uit op € 2863,96. Bijna € 87 onder mijn limiet. Normaal gezien was het genomen verlies op NBB dus minder, maar zo zit mijn systeem nu eenmaal in elkaar. Ondertussen staat NBB wel weer op € 3005, maar zoals ik onlangs nog zei: Doe wel en zie niet om. Immers, indien Amerika er niet uitgeraakt voor 2 augustus, wat dan? Inderdaad, dan komen alle aandelen weer onder druk te staan. Een verlies van meer dan € 700 slikken op een aandeel is natuurlijk niet niets, maar wees gerust, we komen dat zeker te boven.



Bekaert kwam in het begin van de week enorm dicht in de buurt van de aankooplimiet. Ik zal voor de zekerheid dan maar een echt order inleggen voor de aankoop van Bekaert. Mijn limiet blijft zelfde als die die ik al gegeven had. Ook het bedrag dat ik er in zou investeren blijft hetzelfde.


Bedankt voor het lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten