vrijdag 2 maart 2012

Belgacom: vanavond aankoop

Belgacom is al een hele dag aan het spelen met de aankoopgrens van € 23,05. Normaal gezien moet de koers er deze avond onder of gelijk zijn voor een aankoop, maar als hij vandaag niet boven € 23,20 staat bij afsluiten, dan komt Belgacom er zeker bij. Geduld verloren? Nee helemaal niet, maar ik denk dat het een laatste dip is en dat het aandeel daarna weer richting € 24,5-25 zal gaan en dan hebben we een mooie gelegenheid gemist om een dividend van 7,5% netto binnen te halen.

Teleurstelling omdat er geen 53 cent bijkomt zoals gevraagd door de regering is eigenlijk geen reden om een aandeel € 1 naar beneden te doen gaan. Verminderde kasstroom, ja dat heb ik ook gelezen, maar op zich valt dat nog goed mee. Als je weet hoeveel problemen ze hebben gehad met de vorige versie van hun modem (voor Belgacom TV), dan zie ik dit cijfer nog als positief. Nu ja, ik bekijk het zo en een ander bekijkt het anders. Gelukkig maar, zo kan ik het alsnog oppikken aan een degelijke koers.

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten