dinsdag 23 februari 2010

Opinie: IBA met heel goed nieuws!!!!

Nu breekt mijn klomp. Vrijdagavond krijgen we een winstwaarschuwing van jewelste en nu melden ze doodleuk dat ze nog een protontherapiecentrum hebben in de wacht gesleept en dat er nog een ander aan zit te komen. GOED VOOR € 50 TOT 80 MILJOEN.

Door die winstwaarschuwing ging er gisteren tot bijna 15% af (uiteindelijk maar rond de 9%) en door daling vandaag is de huidige eindkoers inderdaad een -15% lagere koers geworden ten opzichte van vrijdagavondkoers. Ik kan mij niet voorstellen dat de CBFA zich hier ook geen vragen bij gesteld heeft, toen ze hun toestemming moesten geven aan IBA vooraleer ze met dit nieuws naar buiten mochten komen.

Ik heb niet verkocht en ik heb niet gekocht, dus eigenlijk doet het er niet toe voor mij, maar ik denk dat enkelen hier mooi geld mee zullen verdienen. Morgen stijgt IBA waarschijnlijk terug met 5%. En dan hebben we de volgende schommelingen gehad op minder dan 3 dagen: -15 +8% -7% en +5% morgen. Als belegger ben ik blij dat ze nog een contract binnengehaald hebben, met nog uitzicht op een ander, maar voor geloofwaardigheid IBA is dit toch niet geweldig.

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten