zondag 15 augustus 2010

Update: Alfa en Mature portefeuille

China, het banenrapport en nog wat tegenslag (Delhaize) en je hebt weer een prachtig recept om de beurzen de dieperik in te zien gaan. Als goede huisvader heb ik weer gedacht aan mijn toekomst en nog een paar maandtermijnen gestort in mijn pensioenspaarfonds ;-).


De balans van afgelopen week is dan nook niet echt denderend te noemen. Mature portefeuille: € -735 (-2,95%) en bij de Alfa portefeuille was dit maar licht beter met een verlies van € 81 of -1,2%. Er waren maar 2 stijgers in onze rangen: Pfizer en GIMV (gelukkig maar dat die 2 er nog waren).


VPK bleef een hele tijd rond de € 29 dansen, maar heeft nog steeds niet € 30 als eindkoers gehad. € 29,95 wel al. Ik had misschien beter geluisterd naar mijn eigen tips om nooit een order in te geven met een rond getal. Beter eronder (bij verkoop) of beter er net boven bij aankoop. Nu ja, we hebben tijd ;-).
Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten