maandag 19 april 2010

Update: Alfa en Mature portefeuille

Eerst en vooral wil ik mijn excuses aanbieden voor het laattijdig posten van deze update. Ik heb het de laatste tijd enorm druk en had dit weekend echt geen tijd om mij bezig te houden met mijn blog. Met de beurs heb ik mij daarentegen wel wat bezig gehouden, weze het redelijk beperkt. De laatste tijd is het niet anders dan Griekenland en fraudezaken van banken die opduiken. De resultaten van de bedrijven verzinken er in het niets tegen. Op de beurs heerst enkel zucht naar geruchten en schandalen en op zo'n momenten moet je enkel opletten op het feit dat uw bedrijven er niet bij vermeld worden. Gelukkig voor ons is dit niet het geval ;-), maar anderzijds valt er dan weer weinig nieuws te lezen over onze bedrijven :-(.



De Mature portefeuille deed het met een lichte daling met € -200 nog redelijk goed in de afgelopen week. De Alfa portefeuille deed het dan weer uitstekend, mede dankzij het dividend van GBL en dankzij de knalprestatie van WDP. Voor zij die vreesden dat CMB door een slecht aandeel is vervangen: NOT! WDP kwam ook met de melding dat de bezettingsgraad terug opgelopen is naar 94% (dankzij het verhuren van een gebouw en de verkoop van een gebouw). In het begin van het jaar was dit nog maar 92% ten opzichte van 98% op het eind van 2008. WDP is goed bezig en dat zullen we de komende maanden dan ook zien aan de koers.

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten