donderdag 12 november 2009

Mature portefeuille: Total verkocht aan € 43,19

Voor diegenen die het dachten dat ik het vergeten was dat ik een langlopend verkooporder had staan voor Total boven de € 43: ik was het dus niet vergeten. Gisteren bereikte het eindelijk eindkoers boven de € 43 en hierdoor is het dus verkocht aan € 43,19. Wat ik met het verkregen bedrag ga doen, weet ik nog niet. Ik ben al een tijdje AMT op de Amsterdamse beurs aan het volgen, maar het is net als vele biotechers een twijfelgeval en dat kunnen we momenteel niet echt meer gebruiken in onze portefeuille. Een vaste waarde bijnemen is ook een optie, maar dan zal het eerder een Belgische holding zijn met meerdere participaties, dus niet Solvac, KBC Ancora of Tubize. GBL en NPM zijn nog steeds kanshebbers, maar voorlopig zal ik het als cash aanhouden, tot ik een mooie gelegenheid zie.

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten