zondag 27 december 2009

Update: Alfa en Mature portefeuille

We kunnen niet klagen over de afgelopen week. Bijna alle aandelen van onze portefeuilles gingen er op vooruit. De Mature portefeuille steeg met 1,9% en de Alfa portefeuille met 2,4%. De enige uitschieter voor mij was GBL. GBL ging met bijna € 2 omhoog in de afgelopen week en neemt zo weer een koers aan van zo'n 2 maand geleden.



Het jaar loopt op zijn einde dus een algemeen overzicht van de prestatie van deze portefeuilles dringt zich dan ook op. Ook de prestatie van mijn eigen portefeuille zal ik zo snel mogelijk proberen meedelen. Door tijdsgebrek wegens extra zaken betreffende mijn werk, staat mijn beleggingshobby momenteel op een zeer laag pitje. In deze schommelende markt kan dit als langetermijnbelegger geen kwaad, gelukkig dat ik geen daytrader type ben, of ik had al heel wat winst of verlies aan mijn neus voorbij zien gaan. Van sommige aandelen snap ik echt de capriolen niet meer, en dan die hoge volumes (???), ongelooflijk.
Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten