maandag 19 oktober 2009

Mature portefeuille: Lyxor ETF Bel20 er uit, Spector er in

Voila, het is al meteen gebeurt: de tracker van de BEL20 heeft mijn koersdoel van 33 of hoger gehaald en vliegt dus tegen een koers van € 33,08 de deur uit. Meteen breng ik dan ook het aangekondigde nieuwe aandeel Spector binnen in de rangen van de Mature portefeuille. Ik heb eerder al wat geschreven over Spector als mogelijke turn-around kandidaat en ik geloof er echt in. Dat gebeurt niet snel, dus ik heb er alle vertrouwen in (misschien dat het wel nog een jaartje duurt, maar we hebben tijd hé).

De verkoop van de tracker brengt ons om en bij de € 1200 op, dus om een investering voor 1100 aandelen Spector tegen € 0,96 te bekostigen is dit ruim voldoende. Volgend weekend werk ik dit alles uit in het overzicht van de Mature portefeuille. Misschien dat Total ondertussen ook verkocht geraakt, maar een andere investering heb ik hier nog niet voor op het oog. Als 4Energy invest terug onder de € 4 zakt, zou ik het wel weten ;-).

Bedankt voor het lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten