zaterdag 16 mei 2009

Opinie: KBC - afgang CBFA

Het is echt ongelooflijk. In een eerdere post over KBC had ik al gezegd dat ik had vernomen dat velen het al wisten in het weekend. Daarenboven had ik de laksheid van ons controleorganisme de CBFA aangeklaagd en wat blijkt. Ik had maar een beetje gelijk!!! De CBFA wist al WEKEN dat er iets niet goed was bij KBC, net zoals onze federale regering, maar ze deden niets omdat er nog geen bedijferd resultaat was (http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen_financien/KBC-malaise_lang_verzwegen.8184383-433.art). Dit vind ik echt te zot voor woorden. Ze weten dat er iets is, ze weten dat als zij het weten andere mensen het binnenkort ook weten (want alle instellingen hebben lekken), maar toch gaan ze niet over tot schorsing van het aandeel tot het becijferd materiaal er is.

Ondertussen hebben de grote vissen hun al op het droge getrokken en sterven de kleine vissen een gewisse dood in de vergiftigde zee. Als kleine belegger word je er moedeloos van.

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten