zondag 29 maart 2009

Update: Alfa en Mature portefeuille

Beide portefeuilles deden het vergelijkbaar in de afgelopen week. De Alfa portefeuille steeg 1,3% en de Mature portefeuille steeg 1,7%. Van Belgacom, Total, GBL, Umicore en Van de Velde weten we ondertussen hoeveel de coupon zal bedragen. Het is dus nog wachten op Tessenderlo, UCB en Elia (misschien heb ik dit ergens gemist, maar dat is dan door het gebrek aan tijd de laatste tijd). Nyrstar en 4Energy Invest geven bij mijn weten, net als RHJ geen coupon dit jaar. Bij Nyrstar vind ik dit enorm spijtig, maar het is niet anders. We kunnen ons ondertussen wel weer verwarmen aan een lichte koersstijging (ten opzichte van beursintroductie wil ik zeggen, want ten opzichte van zijn dieptepunt is de stijging al fenomenaal te noemen).

Alfa:

Mature:
Bedankt voor het lezen.
PS. In de KBC beurswedstrijd ben ik op een 257ste plaats geeindigd, goed voor een USB-stick van 2 GB en daarmee ben ik nog erg tevreden mee gezien mijn 1600ste plaats na 3 weken wedstrijd. Proficiat aan de winnaar en alle andere deelnemers (mijn neefjes en nichtje hebben wel minder geluk gehad en eindigen met lege handen, maar ze hebben veel geleerd en het was gratis hé).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten