zaterdag 4 april 2009

Opinie: Reverse Split RealDolmen

De reverse split van Real Dolmen is een feit. Voor 100 oude aandelen hebben we momenteel maar 1 aandeel meer in handen. Aan de totale omvang van de participatie verandert dit niet veel natuurlijk, maar toch was ik niet blij toen ik mijn uittreksels kreeg.

Waarom niet: OMDAT WE KOSTEN MOETEN BETALEN OP DEZE REVERSE SPLIT!!! Dit is de reinste onzin. Ik ben of beter gezegd WAS een fan van Real Software, maar mij doen betalen voor een split gaat mijn pet te boven. Je schrapt op papier/PC 2 nullen en het is in orde, maar toch is er een prijskaartje aan verbonden. Bovendien is deze kost nog niet miniem ten opzichte van de oude prijs van een aandeel (€ 0,15). SCHANDALIG. In mijn carriere als belegger is het de allereerste keer dat ik voor een split moet betalen en alhoewel mijn carriere nog niet zo lang is (13 jaar ongeveer) heb ik toch al een split of 10 meegemaakt onder de aandelen die ik bezit/bezat.

Bedankt voor het lezen.

1 opmerking:

  1. Bied een snelle lening tussen mensen aan in 72 uur.
    Hallo dames en heren

    Jij die echte financiële problemen hebt. Je wordt ondanks je inspanningen afgewezen door de verschillende banken.
    Ik zou u willen informeren dat ik een econoom ben die leningen verstrekt aan mensen met een goed karakter, eerlijk, die mij binnen de afgesproken termijn kunnen terugbetalen tegen een vast tarief van 2%.
    Om deze reden variëren mijn leningen van 1500 tot 5 miljoen euro.

    Dus iedereen die geld nodig heeft, kan contact met me opnemen op de e-mail: bancofinancial111@gmail.com voor meer informatie.

    Bedankt voor uw begrip en uw mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen