vrijdag 10 april 2009

Terugbetaling kosten bij reverse split RealDolmen

Wel ik ben een tevreden man. Op mijn uittreksels stond vandaag het volgende:

CREDITBERICHT
EFFECTENVERRICHTING BETREFT: VERRICHTING VAN 31/03/09 REVERSE-SPLIT REALDOLMEN
ISIN: BE0003732469
HIERBOVEN VINDT U DE TERUGBETALING VAN DE KOSTEN
DIE PER VERGISSING GEBOEKT WERDEN VOOR DEZE VERRICHTING.
GELIEVE ONS TE VERONTSCHULDIGEN VOOR HET ONGEMAK.

Ik dank dan ook oprecht de persoon die deze vergissing heeft opgemerkt en deze vervolgens recht heeft gezet.

RealDolmen is na de reverse split wel terug iets aan het afglijden. Het noteert momenteel aan € 14,35 of dus € 0,1435 in hun oude notering. Persoonlijk vind ik dit aan de lage kant en ik overweeg dan ook om (aangezien ik zoals in mijn eerdere post reeds zei geloof in RealDolmen) wat aandelen van dit bedrijf bij te kopen. Een mens reageert na het moeten betalen van een kost wel al eens emotioneel, maar ik heb het toch niet kunnen opbrengen om mijn aandelen RealDolmen te verkopen voor dit akkefietje. Hun afgelopen jaar zag er dan ook behoorlijk uit (gezien de moeilijke economische periode, nu heb ik het dus ook eens gezegd ;-) ).

Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten